regulamin

Polityka prywatności

1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://babskikat.pl/
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: AJ Med sp. z o.o., Mysłowice 41-406,ul. Moniuszki 59.
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: biuro@ajmed.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Prowadzenie systemu komentarzy
    • Prowadzenie forum internetowego
    • Prowadzenie rozmów typu chat online
    • Prowadzenie systemu ogłoszeń drobnych
    • Prezentacja profil użytkownika innym użytkownikom
    • Wyświetlanie ogłoszeń użytkowników
    • Obsługa zapytań przez formularz
    • Przygotowanie, pakowanie, wysyłka towarów
    • Realizacja zamówionych usług
    • Windykacja należności
    • Prezentacja oferty lub informacji
  1. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).


2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  3. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.


3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: cyberFolks.pl
  2. Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
    • zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
    • czas nadejścia zapytania,
    • czas wysłania odpowiedzi,
    • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika,
    • informacje o adresie IP,
    • informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
    • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.


4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • kurierzy
    • operatorzy pocztowi
    • ubezpieczyciele
    • kancelarie prawne i windykatorzy
    • banki
    • operatorzy płatności
    • organy publiczne
    • operatorzy systemu komentarzy
    • operatorzy rozwiązania typu chat online
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  1. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  2. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  1. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.2 wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  2. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  4. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  5. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.


5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.


6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.


7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
  3. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.
  4. Operator stosuje rozwiązanie badające zachowanie użytkowników poprzez tworzenie map ciepła oraz nagrywanie zachowania na stronie. Te informacje są anonimizowane zanim zostaną przesłane do operatora usługi tak, że nie wie on jakiej osoby fizycznej one dotyczą. W szczególności nagrywaniu nie podlegają wpisywane hasła oraz inne dane osobowe.
  5. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.


8. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).


9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
  3. Urządzenia mobilne:


REGULAMIN MARKI BABSKI KĄT – CENTRUM KOSMETOLOGII I SZKOLEŃ

§1 Informacje ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania z usług, szkoleń, sklepu internetowego oraz systemu rezerwacji online dostępnych pod adresem: www.babskikat.pl oraz stacjonanie w punkcie Babski kąt – Centrum Kosmetologii i Szkoleń w Mysłowice ul. Moniuszki 59
  2. Właścicielem marki Babski Kąt – Centrum Kosmetologii i Szkoleń (w skrócie Babski Kąt) jest:

AJ Med sp. z o.o., ul. Moniuszki 59, 41-406 Mysłowice

NIP: 2220926634, REGON: 526059010, KRS: 0001051619

Kapitał zakładowy: 5.000 zł

Marka Babski Kąt obejmuje:

  • sprzedaż produktów kosmetycznych i akcesoriów,
  • organizację szkoleń stacjonarnych i online,
  • świadczenie usług kosmetologicznych i podologicznych.


§2 Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna lub firma korzystająca z oferty Babskiego Kąta.
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą.
  3. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.sklep.babskikat.pl.
  4. Usługi – zabiegi i świadczenia wykonywane w salonie kosmetologicznym Babski Kąt.
  5. Szkolenia – kursy kosmetologiczne i branżowe, stacjonarne lub online.
  6. Rezerwacja – elektroniczne lub telefoniczne zarezerwowanie terminu na usługę lub szkolenie.
  7. Zadatek – bezzwrotna opłata zabezpieczająca termin, pobierana przed realizacją usługi lub szkolenia.


§3 Rezerwacje i zadatki

  1. Rezerwacji usług można dokonać:
  • przez system Booksy (online),
  • telefonicznie,
  • osobiście w siedzibie.
  1. Dokonanie rezerwacji terminu może wymagać wpłaty zadatku:
  • wysokość zadatku w zależności od rodzaju usługi lub szkolenia może być różna, ale zostanie podana podczas rezerwacji.
  • brak wpłaty zadatku w ustalonym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji,
  • zadatek jest bezzwrotny w przypadku niestawienia się na wizytę lub odwołania terminu na mniej niż 24h przed wizytą.

W przypadku odwołania wizyty wcześniej niż 24h przed terminem – zadatek może być przeniesiony na inny termin lub zwrócony


§4 Bony i karnety

  1. Babski Kąt oferuje sprzedaż bonów podarunkowych (na okaziciela) oraz karnetów na serię zabiegów.
  2. Karnety mają określoną liczbę i rodzaj zabiegów oraz datę ważności.
  3. Bony:
  • nie podlegają wymianie na gotówkę,
  • mogą być przekazywane innym osobom,
  • niewykorzystane środki można wykorzystać przy kolejnych wizytach.
  1. W przypadku niestawienia się na wizytę bez wcześniejszego odwołania, zabieg z karnetu, bonu przepada.
  2. Karnety są imienne i nie mogą być przekazywane innym osobom.


§5 Warunki zakupów

  1. Zakupy w sklepie możliwe są 24/7.
  2. Dostępne formy płatności: przelew, płatność online, BLIK, karta płatnicza, platności odroczone
  3. Produkty i szkolenia wysyłane są po zaksięgowaniu płatności.
  4. Zakup szkolenia oznacza akceptację jego terminu, formy i warunków uczestnictwa.


§6 Szkolenia

  1. Szkolenia odbywają się w wyznaczonym miejscu lub online.
  2. Warunkiem udziału w szkoleniu jest dokonanie pełnej płatności lub wpłaty zadatku.
  3. Uczestnik otrzymuje certyfikat po zakończeniu szkolenia.
  4. Materiały szkoleniowe są chronione prawem autorskim i nie mogą być powielane ani przekazywane osobom trzecim.


§7 Usługi kosmetologiczne

  1. Usługi wykonywane są w siedzibie AJ Med sp. z o.o., przy ul. Moniuszki 59, 41-406 Mysłowice, pod marką Babski Kąt.
  2. Klient ma obowiązek poinformować personel o przeciwwskazaniach zdrowotnych, w otrzymanej wcześniej ankiecie.
  3. Babski Kąt nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegów wynikające z zatajenia informacji przez Klienta.
  4. Usługi świadczone są przez wykwalifikowany personel zgodnie z aktualną wiedzą i standardami branżowymi.


§8 Reklamacje i zwroty

  1. Reklamacje należy składać mailowo: biuro@ajmed.pl
  2. W przypadku zakupu produktu, Klient ma prawo na odstąpienie od umowy do 14 dni od daty zakupu po przedłożeniu paragonu zakupu. (dotyczy Konsumentów).
  3. Zwrot nie przysługuje w przypadku:
  • usług i szkoleń, które zostały już zrealizowane,
  • produktów otwartych lub użytych,
  • materiałów cyfrowych pobranych przez Klienta.


§9 Ochrona danych osobowych

  1. Administrator Danych Osobowych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AJ Med sp. z o.o. z siedzibą w Mysłowicach (41-406) przy ul. Moniuszki 59, NIP: 2220926634, REGON: 526059010, KRS: 0001051619, będąca właścicielem marki Babski Kąt – Centrum Kosmetologii i Szkoleń. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się mailowo pod adresem: biuro@ajmed.pl.
  2. Cele i Podstawy Prawne Przetwarzania Danych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
  • Realizacja usług i umów: W celu wykonania umowy o świadczenie usług kosmetologicznych, podologicznych, sprzedaży produktów lub udziału w szkoleniu, w tym rezerwacji terminu i wystawienia dokumentów sprzedaży (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  • Wypełnienie obowiązków prawnych: W celach księgowych i podatkowych, wynikających z przepisów prawa (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  • Prawnie uzasadniony interes administratora: W celu marketingu bezpośredniego produktów i usług, dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z zawartą umową oraz w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku danych wrażliwych (dotyczących zdrowia), podstawą ich przetwarzania jest Pani/Pana wyraźna zgoda, wyrażona poprzez wypełnienie ankiety przed zabiegiem (podstawa prawna: art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
  1. Okres Przechowywania Danych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji ww. celów, tj.:
  • przez czas trwania umowy, a po jej zakończeniu przez okres wymagany przepisami prawa (np. w celach podatkowych i rachunkowych) oraz przez okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  • jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, dane będą przechowywane do momentu jej wycofania.
  • Prawa Osób, Których Dane Dotyczą: W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo do usunięcia danych (w przypadkach przewidzianych przez RODO),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo do przenoszenia danych (jeśli podstawą przetwarzania jest umowa lub zgoda),
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (jeśli podstawą jest prawnie uzasadniony interes administratora),
  • prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Prawo do Wniesienia Skargi: Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
  •  00-193 Warszawa).
  • Dobrowolność Podania Danych: Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy i skorzystania z usług Babskiego Kąta. Odmowa ich podania może skutkować niemożnością realizacji usługi
  • Odbiorcy Danych: Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Administratorem w celu realizacji umowy, takim jak dostawcy systemów rezerwacji online (np. Booksy) , firmy kurierskie, operatorzy płatności online oraz podmioty świadczące usługi księgowe i prawne

 

§10 Odpowiedzialność

  1. AJ Med sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek nieprzestrzegania zaleceń po zabiegach lub niewłaściwego użycia produktów.
  2. Oferta szkoleń i usług ma charakter informacyjny i może podlegać zmianom.
  3. AJ Med sp. zo.o. zastrzega sobie prawo do zmiany terminów szkoleń i usług z przyczyn niezależnych.


§11 Postanowienia dodatkowe

  1. Obsługa Osób Niepełnoletnich: Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z usług Babski Kąt – Centrum Kosmetologii i Szkoleń wyłącznie za wiedzą i zgodą oraz pod stałym nadzorem rodzica lub opiekuna prawnego. Rodzic lub opiekun prawny jest obecny podczas wizyty lub wyraża pisemną zgodę na wykonanie określonego zabiegu.


§12 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.babskikat.pl.
  2. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  3. Korzystanie z oferty marki Babski Kąt oznacza akceptację niniejszego regulaminu.



Regulamin Monitoringu Wizyjnego w Babski Kąt – Centrum Kosmetologii i Szkoleń (AJ Med sp. z o.o.)

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania systemu monitoringu wizyjnego w siedzibie AJ Med sp. z o.o., ul. Moniuszki 59, 41-406 Mysłowice, działającej pod marką Babski Kąt – Centrum Kosmetologii i Szkoleń, w tym miejsca instalacji kamer, reguły rejestracji i zapisu informacji, sposób ich zabezpieczenia oraz zasady udostępniania zgromadzonych danych.
  2. Administratorem systemu monitoringu jest AJ Med sp. z o.o., NIP: 2220926634, REGON: 526059010, KRS: 0001051619.
  3. Zapisy z kamer monitoringu stanowią zbiór danych osobowych, którego administratorem jest AJ Med sp. z o.o.. Przetwarzanie odbywa się zgodnie z przepisami RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) oraz krajowymi regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
  4. Obszar objęty monitoringiem wizyjnym został oznaczony w sposób wyraźny za pomocą tabliczek informacyjnych.


§2. Cele przetwarzania danych


Monitoring realizowany jest na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz art. 222 Kodeksu pracy – prawnie uzasadnionego interesu administratora – w następujących celach:

  • zapewnienia i zwiększenia bezpieczeństwa pracowników, klientów i innych osób przebywających na terenie siedziby firmy,
  • ograniczenia zachowań nagannych i aktów wandalizmu,
  • ustalania sprawców zniszczeń, kradzieży i innych incydentów,
  • rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
  • zapewnienia poufności danych i informacji objętych tajemnicą,
  • nadzoru nad mieniem firmy.

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:

  • dostępu do danych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

Przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


§3. Zakres i sposób działania systemu

  1. System monitoringu działa całodobowo (24/7).
  2. Rejestrowany i zapisywany jest wyłącznie obraz (bez dźwięku) z kamer zainstalowanych w siedzibie i jej otoczeniu.


§4. Elementy systemu monitoringu

System składa się z:

  • kamer zainstalowanych wewnątrz i na zewnątrz budynku, rejestrujących obraz w kolorze i w jakości umożliwiającej identyfikację osób,
  • rejestratora zapisującego nagrania,
  • oprogramowania umożliwiającego podgląd i odczyt nagrań.


§5. Dostęp i odpowiedzialność

  1. Za obsługę systemu monitoringu odpowiadają upoważnieni pracownicy AJ Med sp. z o.o..
  2. Osoby te mają dostęp do:
  • podglądu na żywo,
  • urządzenia rejestrującego,
  • zapisów archiwalnych.


§6. Bezpieczeństwo i udostępnianie danych

  1. Rejestrator znajduje się w zamykanym pomieszczeniu, do którego dostęp mają wyłącznie osoby upoważnione. Dostęp chroniony jest hasłem.
  2. Zapisy mogą być udostępnione:
  • pracownikom administratora – w ramach postępowań wyjaśniających,
  • organom ścigania i wymiaru sprawiedliwości – zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Nagrania przekazywane są na nośnikach elektronicznych (np. CD/DVD) za potwierdzeniem odbioru.

Dane z kamer przechowywane są maksymalnie przez 3 miesiące, po czym są automatycznie usuwane przez nadpisanie.

Osoby mające dostęp do nagrań posiadają odpowiednie upoważnienie i są zobowiązane do zachowania poufności.

 

Kontakt

Skontaktuj się z nami